OHHLA.COM - Will Smith Lyrics (Fresh Prince)

Rock the House || He's the DJ, I'm the Rapper || And in This Corner...
Homebase || Code Red || Big Willie Style || Willenium
Born to Reign || Lost and Found || Remix/B-Side/Soundtrack || Misc.

.. Fresh Prince - Rock the House (1987) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Girls Ain't Nothing But Trouble
2 Just One of Those Days
3 Rock the House
4 Taking it to the Top
5 The Magnificent Jazzy Jeff
6 Just Rockin'
7 Guys Ain't Nothing But Trouble
8 A Touch of Jazz
9 Don't Even Try It
10 Special Announcement

.. Fresh Prince - He's the DJ, I'm the Rapper (1988) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Nightmare on My Street
2 Here We Go Again
3 Brand New Funk
4 Time to Chill
5 Charlie Mack (1st Out of the Limo)
6 As We Go
7 Parents (Just Don't Understand)
8 Pump Up the Bass
9 Let's Get Busy Baby
10 Live at Union Square
11 D.J. On the Wheels
12 My Buddy
13 Rhythm Trax - House Party Style
14 He's the DJ, I'm the Rapper
15 Hip-Hop Dancer's Theme
16 Jazzy's in the House
17 Human Video Game

.. Fresh Prince - And in This Corner... (1989) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Then She Bit Me
2 I Think I Can Beat Mike Tyson
3 Jazzy's Groove
4 Everything That Glitters..
5 You Got It (Donut)
6 The Girlie Had a Mustache
7 The Reverend
8 Who Stole My Car?
9 The Men of Your Dreams
10 Numero Uno
11 Too Damn Hype
12 Jeff Waz on the Beat Box

DJ Jazzy Jeff & the Fresh Prince - Homebase (1991) BUY NOW!
Track Lyrics
1 I'm All That
2 Summertime
3 The Things That U Do
4 This Boy is Smooth
5 Ring My Bell
6 A Dog is a Dog
7 Caught in the Middle
8 Trapped on the Dancefloor
9 Who Stole the D.J.
10 You Saw My Blinker (Bitch)
11 Dumb Dancin'
12 Summertime (Reprise)

DJ Jazzy Jeff & the Fresh Prince - Code Red (1993) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Somethin' Like Dis
2 I'm Looking for the One
3 Boom! Shake the Room
4 Can't Wait to be With You
5 Twinkle Twinkle (I'm Not a Star)
6 Code Red
7 Shadow Dreams
8 Just Kickin' It
9 Ain't No Place Like Home
10 I Wanna Rock
11 Scream
12 Boom! Shake The Room (Street Remix)

Will Smith - Big Willie Style (1997) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Intro
2 Y'All Know
3 Gettin' Jiggy Wit It
4 Candy
5 Chasing Forever
6 Keith B-Real I - (interlude)
7 Don't Say Nothin'
8 Miami
9 Yes Yes Y'all
10 I Loved You
11 Keith B-Real II - (interlude)
12 It's All Good
13 Just The Two Of Us
14 Keith B-Real III - (interlude)
15 Big Willie Style
16 Men In Black

Will Smith - Willennium (1999) BUY NOW!
Track Lyrics
1 I'm Comin'
2 Will 2K
3 Freakin' It
4 Da Butta
5 La Fiesta
6 Who Am I?
7 Afro Angel
8 So Fresh
9 Pump Me Up
10 Can You Feel Me?
11 Potnas/Interlude
12 No More
13 Uuhhh
14 Wild Wild West
15 The Rain

Will Smith - Born to Reign (2002) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Born to Reign
2 Act Like You Know
3 I Can't Stop
4 Jaden's Interlude
5 1,000 Kisses
6 Willow is a Player
7 Black Suits Comin' (Nod Ya Head)
8 How Da Beat Goes On
9 Block Party
10 Give Me Tonite
11 I Gotta Go Home
12 Maybe
13 Nod Ya Head (The Remix)
14 Momma Knows
15 * Nothin' on My Mind

Will Smith - Lost and Found (2005) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Here He Comes
2 Party Starter
3 Switch
4 Mr. Niceguy
5 Ms. Holy Roller
6 Lost & Found
7 Tell Me Why
8 I Wish I Made That/Swagga
9 Pump Ya Brakes
10 If You Can't Dance (Slide)
11 Could U Love Me
12 Loretta
13 Wave Em Off
14 Scary Story
15 Switch ...R&B Remix
* Switch (Reggae Remix)

Remix/B-Side/Soundtrack
Lyrics Album
Higher Baby Barcelona Gold
Gettin' Jiggy Wit It (Remix) Gettin' Jiggy Wit It (iTunes Release)
Fresh Prince of Bel-Air Greatest Hits
Lovely Daze Greatest Hits
Megamix Greatest Hits
Nightmare on My Street (Ext.) Greatest Hits
Ring My Bell (Mr. Lee's Radio Mix) Greatest Hits
The Things That U Do (Hula Remix) Greatest Hits (Import)
Just Cruisin' Men in Black Soundtrack
Party Starter (Freshman Remix) Party Starter
Got to be Real Shark Tale Soundtrack

Miscellaneous
Lyrics Artist
Boy You Knock Me Out (Remix) Ali, Tatyana
I Sleep Much Better (In Someone Else's Bed) Ocean, Billy
Hey Sexy Lady (Dancehall Refix) Shaggy
Hey Sexy Lady (Remix) Shaggy