OHHLA.COM - Goodie Mob (+ Cee-Lo & Gnarls Barkley) Lyrics

  For Dungeon Family albums please click here.

Soul Food || Still Standing || World Party
One Monkey Don't Stop No Show || Remix/B-Side/Soundtrack || Misc.

Cee-Lo Green
Cee-Lo Green and His Perfect Imperfections
Cee-Lo Green is the Soul Machine || Gnarls Barkley: St. Elsewhere
Gnarls Barkley: The Odd Couple || Cee-Lo Green & Greg Street: Stray Bullets
Cee-Lo Green: The Lady Killer

Other Goodie
Khujo Goodie: The Man Not the Dawg || Big Gipp: Mutant Mindframe
The Lumberjacks: Livin' Life as Lumberjacks
Ali & Gipp: Kinfolk

Goodie Mob - Soul Food (1995) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Free
2 Thought Process
3 Red Dog
4 Dirty South
5 Cell Therapy
6 Sesame Street
7 Guess Who
8 Serenity Prayer
9 Fighting
10 Blood
11 Live at the O.M.N.I.
12 Goodie Bag
13 Soul Food
14 Funeral
15 I Didn't Ask to Come
16 Rico
17 The Coming
18 Cee-Lo
19 The Day After

Goodie Mob - Still Standing (1998) BUY NOW!
Track Lyrics
1 The Experience
2 Black Ice
3 Fly Away
4 The Damm
5 They Don't Dance No Mo' (Clean)
6 Beautiful Skin
7 Gutta Butta
8 Ghetto-ology
9 Distant Wilderness
10 Greeny Green
11 I Refuse Limitation
12 See You When I See You
13 Inshallah
14 Just About Over
15 Still Standing

Goodie Mob - World Party (1999) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Invitation to the World Party
2 World Party
3 Chain Swang
4 Get Rich to This
5 The Dip
6 All A's
7 What it Ain't
8 I.C.U.
9 Rebuilding
10 Just Do It
11 Street Corner
12 Cutty Buddy
13 Fie Fie Delish
14 Go Back (Break)

Goodie Mob - One Monkey Don't Stop No Show (2004) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Synopsis
2 God I Wanna Live
3 123 Goodie
4 Shawty Wanna be a Gangsta
5 In Da Streets
6 One Monkey
7 Dead Homies
8 Intermission
9 Grindin
10 Goodiadvice
11 We Back
12 It Ain't Nothin for Us
13 High & Low
14 Big City
15 What You See
16 Play Your Flutes

Remix/B-Side/Soundtrack
Lyrics Album
Fight to Win Age Against the Machine *
Special Education Age Against the Machine *
Blood America Is Dying Slowly
Do Whatever You Like American Dad
Hot Tub of Love American Dad
Sole Sunday Any Given Sunday Soundtrack
Crazy Remix Crazy CD-S
Remember What I Said Fled Soundtrack
Let 'Em Fight The Longest Yard Soundtrack
Hold On Purple Ribbon All-Stars
Good Nigga Realest Niggaz Down South
Less Than an Hour Rush Hour 3 soundtrack
Angelic Wars Set it Off soundtrack
The World I Know Slam soundtrack
Soul Food (Remix) Soul Food 12"
In Due Time Soul Food soundtrack
Black Ice (GM version) Still Standing single
Thank You Thank You (S)
Sexual Chocolate Violator the Album V2.0

Miscellaneous
Lyrics Artist
Be By Myself Asher Roth
Believe That Backbone
Dungeon Ratz Backbone
Lord Have Mercy Backbone
Tangerine Big Boi
Like That Black Eyed Peas
Lookin' at Us Black Rob
Where We Wanna C-Murder
Watch for the Hook Cool Breeze
Between Me, You & Liberation Common
G.O.D. Common
Make My Day Common
A Song for Assata Common
Caved In Cunninlynguists
Benzie Box Danger Doom
Held Down De La Soul
Everything I Love Diddy
Never Die DJ Drama
Connect DJ Hurricane
Sleep When I'm Gone DJ Khaled
Decisions, Decisions DJ Muggs
Letter to My Son Don Trip
Letter to My Son (Remix) Don Trip
Backyard Mississippi Eightball
Ghetto Luv Eightball
Paid Dues Eightball & MJG
We're All Gonna Die Everlast
All I Know Field Mob
Corner Cuttin' Gucci Mane
You Know Heavy D
Who's Gonna Save My Soul Jay Electronica
Alright JT Money
Scott Mescudi vs. The World Kid Cudi
Keep Yo Chillin Out the Street Lil Jon
Lil' Drummer Boy Lil' Kim
Problems Ludacris
Groundhog Day Mayday
Dr. Feel Good Travie McCoy
Blackberry Molasses Mista
Electric Lady (Dungeon-Wondamix) Janelle MonŠe
Street Symphony (Remix) Monica
Boy Nelly
Grillz Nelly
Gangsta Shit OutKast
Gasoline Dreams OutKast
N2U OutKast
Sole Sunday * OutKast
Slum Beautiful OutKast
Tomb of the Boom OutKast
Y'All Scared OutKast
My Time 2 Go P.A.
On Your Mind Pimp C
Storm Chaser Rehab
Tears of Joy Rick Ross
Politics Royce Da 5'9"
Domestic Violence Pt. II RZA
Do You Like it the Way Santana
We've Been Trying Too Long Sole'
My Life Slaughterhouse
That's My Kid Tech N9ne
Whatcha Know Three 6 Mafia
Hello T.I.
Pimp Life Too $hort
In Da Wind Trick Daddy
Sugar (Gimme Some) Trick Daddy
Sugar (Remix) Trick Daddy
Hope Twista
Say Say Twista
Don't Say Shit UGK
Purse Come First UGK
Gullible Wale
4 in the Temple Witchdoctor
7th Floor/The Serengetti Witchdoctor
Smooth Shit Witchdoctor

Cee-Lo - Cee-Lo Green and His Perfect Imperfections (Mar. 2002)
BUY NOW!
Track Lyrics
1 Bad Mutha
2 Close Encounter (Break)
3 Big Ole Words (Damn)
4 Closet Freak
5 Live (Right Now)
6 El Dorado Sunshine (Super Chicken)
7 A Thug's Concern (Break)
8 One for the Road
9 Let Him Sing if He Wants To (Break)
10 Spend the Night in Your Mind
11 Suga Baby
12 Gettin' Grown
13 Bass Head Jazz
14 Microhard
15 Under Tha Influence (Follow Me)
16 Medieval Times (Great Pretender)
17 Country Love
18 Awful Thing
19 Maintenance Man (Break)
20 Young Man (Sierra's Song)
21 Well Damn, Lo (Break)

Cee-Lo - Cee-Lo Green is the Soul Machine (2004) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Intro
2 Soul Machine
3 The Art of Noise
4 Living Again
5 I'll Be Around
6 The One
7 My Kind of People
8 Childz Play
9 I Am Selling Soul
10 All Day Love Affair
11 Evening News
12 Scrap Metal
13 Glockapella
14 When We Were Friends
15 Sometimes
16 Let's Stay Together
17 Die Trying
18 What Don't You Do? (Outro)

Gnarls Barkley - St. Elsewhere (2006) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Go-Go Gadget Gospel
2 Crazy
3 St. Elsewhere
4 Gone Daddy Gone
5 Smiley Faces
6 The Boogie Monster
7 Feng Shui
8 Just a Thought
9 Transformer
10 Who Cares?
11 On-Line
12 Necromancer
13 Storm Coming
14 The Last Time

Gnarls Barkley - The Odd Couple (2008) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Charity Case
2 Who's Gonna Save My Soul
3 Going On
4 Run (I'm a Natural Disaster)
5 Would Be Killer
6 Open Book
7 Whatever
8 Surprise
9 No Time Soon
10 She Knows
11 Blind Mary
12 Neighbors
13 A Little Better

Cee-Lo Green & Greg Street - Stray Bullets (June 2010) (MF)
Track Lyrics
1 Goldschlager
2 You Don't Shock Me Anymore
3 Cho Cha The Cat
4 Talking to Strangers
5 Little Black Book
6 I Like It
7 ChamPain
8 Night Train
9 The Secret
10 Sophisticated Bitch
11 I'll Kill Her
12 Is It
13 Super Woman Theme Song
14 Night Cap Outro

Cee-Lo Green - The Lady Killer (Oct. 2010) BUY NOW!
Track Lyrics
1 The Lady Killer Theme (Intro)
2 Bright Lights Bigger City
3 Fuck You
4 Wildflower
5 Bodies
6 Love Gun
7 Satisfied
8 I Want You
9 Cry Baby
10 Fool For You
11 It's OK
12 Old Fashioned
13 No One's Gonna Love You
14 The Lady Killer Theme (Outro)
15 * Red Hot Lover
16 * Grand Canyon
UK * Forget You

Khujo Goodie - The Man Not the Dawg (Nov. 2002) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Intro
2 Off Dah R.I.P.
3 How We Ride in Dah South
4 Bendin' Cornas
5 Uallreadiekno
6 Lumbah Jaxalipse
7 Zone III
8 Ten Commandments
9 Pimpz and Hoez
10 Tell It
11 How Long
12 Shawtly
13 It's Goin Down

Big Gipp - Mutant Mindframe (2003) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Intro (I Know the Pain)
2 Make the People Say
3 Choppin Through the Night
4 You Buck, We Buck
5 Steppin' Out
6 WildOUT
7 Boogie Man
8 All Over Your Body
9 Strange
10 3 Wordz
11 Let's Fight
12 These Times
13 Creeks
14 History
15 Zone Three
16 Make it Happen
17 Outro

The Lumberjacks - Livin' Life as Lumberjacks (2005) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Murder Madness Music
2 Black History
3 Gothic Funk
4 Turn Your Whip
5 Puttin' On2Nite
6 Get High
7 Bet Dat
8 They Comin' Man
9 Superfriends
10 Hillbillies
11 Lock N' Load
12 Probly Never
13 24/7/365

Ali & Gipp - Kinfolk (2007) BUY NOW!
Track Lyrics
1 Big Rube Intro
2 Hood
3 Hard N Da Paint
4 Go Head
5 Almost Made Ya
6 Get on Da Floor
7 That's Me
8 Lean'n
9 I Told Ya
10 If We Fuck
11 What's the Business
12 All Night (Excuse Me)
13 Work Dat, Twerk Dat
14 Forever and Ever
15 Get By
16 No God But You